yagmur91 benim protrombın-a ile mthfr a1298c_a teslerim heterozzigot yanı mutasyonu tek alelde yaşıyor kimi doktora göre kan sulandırıcı kullanmadan doğum yapabilirim ki 12 yaşında kızım var hiç kullanmadım kimi doktora göre de muhakkak kullanmalıyım onca düşük varken kullanılmalı dedi şimdi ki doktorum cnm kullanıyorum