MervErdo Kızlar 22 haftalık hamileyim aşı zamanı sağlık ocağından ararız dediler ses çıkmadı benim tamamen aklımdan çıktı dün aklıma geldi 20. Haftada gelmem gerekiyomuş aşı için geç mi kaldım ki bugün de pazar gidip soramadım da
halitefe MervErdo yok canım 24 te bile ilk dozu yaptıranlar var sen yarın git covid hastalarını arıyorlar yoğunluk var galiba unutuyorlar hamileleri bir ay sonrada ikinci doz için gidersin
Bhrykndmr MervErdo Canım bende 23. Haftama girdim 2 gün önce yaptırdım. Benide aramadılar kendim gittim en sonunda 2. Doz içinde gün verdiler.
Didonana Hiç bir sorun olmaz Hatta benim doktorum özellikle 24. Haftada yaptır demişti 24-29. Haftalarda oldum
MervErdo Teşekkürler kızlar yaptırınca çok ağır oluyo mu ben hayatımda hiç aşı olmadım da bebekken bile yaptırmamışlar korkuyorum biraz o yüzden 🙈
derinsart bende yaptirmadim 21 haftalıgım sormayi da unuttm doktorda bilgi vermedi🤷🏼♀️ bi sağlık ocagnda verilen kağitta 2. haftada ilk doz yaziyordu🤨yarın doktoru arayip bilgi alayim bende
alenrenas1 MervErdo yok canım ptesi git yaptır 24. Haftaya kadar vaktin var ilk doz için bende 22 de yaptırdım 2. Dozuda 26 haftada yaptırdım
1PrensAnnesi MervErdo yok hiçte geç kalmadınız siz gidin sorun bi tek doz yapılır olmadı zaten çağımızda her şey steril