Gmiiz ben de 3.aydan beri liearac kullanıyorum 2. Kreme başladım. Şimdilik bir sorun gözükmüyor 24 haftalık hamileyim. Ama bol su içiyorum günde 3 litre gibi. Normalde de suyu çok içerim. Cildinizi hem içerden hem dışardan besleyin. Bi de kuaförüm badem yagi kullan demişti. Ona doktoru önermiş ama o kullanmamış sonra ablası hamile olunca ona söylemiş falan filan badem yagi kullanan kadın hiç çatlamamış. Öyle anlatmıştı ama ben lierac kullanıyorum bazen duştan çıkınca da bebek yagi var banyoda onu sürüyorum arada.