5+5 haftalık gebeydim gece düşük yaptim karın ağrısı eşliğinde kahveden kırmızıya dönen kanamam oldu parça geldi 1 sene önce de 8 haftalık kalbi durmustu kürtaj oldum şimdi ne gibi yol izlemeliyim sizce tekrar bunları yaşamamak icin zaten hafif pıhtılaşmam vardı oksapar 0.6 kullanıyordum böyle başına gelip doğum yapan varmi ya da ne gibi testler yaptirmalıyiz