Merhabalar. 26. haftadayım. Normal doğum için kilo faktörü ne kadar önemli? Örneğin ben biraz fazla kilo alanlardanım🙈 13 kilo aldım.Daha fazla alırsam normal doğum şansım düşer mi ? Ama açılma da olması önemli bir yerde.Bu deneyimi yaşayan arkadaşlar,tecrübelerini paylaşabilirse çok memnun olurum ☺