Zeynepelf Merhaba kızlar dün ben detaylıya girdim ve kordonda tek arter varmış çift olması gerekirken, bu durumu yaşayan var mı nasıl bir süreç geçirdiniz merak ediyorum
1Nihal Zeynepelf Günaydın bende detaylı ultrasonda öğrendim tek umbilikal arter olduğunu. Normalde 3 damar olması gerekirken bizde 2 damar var. Bebekte gelişim geriliği olabilir dedi doktorum ve coraspine başlattı. Şu an 26+3 üz çok şükür kilosu haftasıyla uyumlu gidiyor. Doktorunuza coraspini bi sorun derim. Mevcut damarları genişlettiği için 2 damar 3 damar görevi görüyor demişti doktorum. İçinizi ferah tutun inşallah bebeklerimizi sağlıcakla alırız kucağımıza🙏
Hafsasmom_ Zeynepelf Bende bu Pazartesi öğrendim detaylı ultrasonda benimde öyleymiş 🤷♀️ Coraspirine başlattı doktorum 🤗 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
Mom091 Zeynepelf detaylida benmde sol arterde centik ciktio gunden beridir ecopirin kullaniyorum gecenlerde yine baktik centik kapanmamis 34 haftaligiz suan doktorum biraz zayif dogabilir dedi olsun saglikli olsunda kilo dogduktan sonrada alınır ☺️ Hic üzülmeyin birsuru kiside var bu ve sag salim kavusmuslar evlatlarina bizlere de nasip etsin Rabbim
Zeynepelf Gizemceylan teşekkürler çok moralim bozuldu bu durumu yaşayan var mı merak ettim o yüzden 😔
Zeynepelf 1Nihal Umarım sağsalim doğarlar. Detaylıya girdiğim doktorun da etkisi olabilir çok canım sıkıldı hiç olumlu bir şey duyamadım ondan o yuzden çok üzüldüm ama forumda çok kişi sıkıntısız atlatmış çok şükür biraz rahatladım o yüzden ☺️❤️
Gizemceylan Zeynepelf açıkçası baya duydum bu durumu yaşayanı çokta kişi var bebeğini sağlıkla kucağına alan inşallah sizde sorun yaşamazsınız 💜
Zeynepelf Gizemceylan çok sağolun canım çok sıkılmıştı ama sıkıntı yaşamayanları gördükçe rahatladım❤️
Zeynepelf Mom091 ay inşallaah ya siz maşallah sona gelmişsiniz kilosu nasıl şuan haftasıyla uyumlu mu
Hafsasmom_ Mom091 neler yaptınız peki o süreç nasıl geçti sizin için özellikle bişey yediniz mi düzelmesi için
Mom091 Zeynepelf 32 haftalikken 1600 gr dedi doktorum ecopirini kesip kan sulandirici igneye baslayabiliriz dedi o igneden de cok korkuyorum korktugum basima gelecek heralde 😬 ama zayif demiyo iyi diyo carsmba kontrolum var bakalim ne kadar oldu bıdık kasarla muzla besliyorumm alsın bi zahmet😂
Zeynepelf Mom091 bende Çarşamba gidicem hayırlı haberler alırız inşallaah❤️ Maşalllah kilosu gayet iyi Allah sorunsuz şekilde kucağınıza almanızı nasip etsin 😍❤️
Mom091 Zeynepelf insallah canim valla olumsuz sey duymak istemiyorum 🥺 rabbim sag salim kavustursun bebislerimizee🥰
Mom091 Hafsasmom_ duzelmedi ki canim hala ayni kapanmadi çentik cogunda kapanıyor erken haftalarda ama hala kapanmadi bnmki cocugun kilo alisindada sikinti yok tek tarafli olunca cok onemsemiyo doktorlar kan akisini hizlandirmak icin sola yatmayi ve kan sulandirici ilac veya igne takviyesi yapmayi oneriyolar.