Ozgen Milkandhoney Bana yardımcı olun kafam çok karisik devamlı gittiğim doktor erkek dedi başka doktor kiz hangisi dogru kız olsa hamilelik aynı olurdu
EmreSonglSoykan Bizde bugun ogrendik oğluşumuz geliyor bizde adini eymen koymayı düsünüyoruz görüyorum ki cogu insan eymen koyucak ☺☺
xkyerva Ben hep kız diyodum ama benimde oğluşum olcakmış rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💙 isim olarak ilk Alp Eren düşündük ama daha karar veremedik ama Alp'li bişey olcak bakalım
Ozgen Bana da 19 haftada erkek dedi kendi doktorum başka doktor bilgilenmeden hemen kiz dedi hangisi dogrudur
Ozgen ZeyooZ kiz devamlı gittim doktor ya kiz im diye seviyorum geri oğlum diyorum kızım diye içime sigmiyor