Bkkya-merve merhaba, bende geçen hafta benzer birşey yaşadım. Doktora karşı tedirginim. Kesen çok güzel diye başladı bebeğin canlılığını göremiyorum diye devam etti. Söylediğine göre 5+6 haftalikmis. Alttan muayene etti. Şükürler olsun duyduk. Bunu kime soylediysem bana alttan muayene edilmez dedi. Şu an endişeliyim aynı kişiye gidip gitmeme konusunda şimdi 6+4 olduk. Muayeneye ne zaman gitsem emin değilim