Seymacvk 38+3üm ve bu haftalarda hareketleri azalması gerekirken bebeğim canıma okuyo, biraz önce ayağıyla midemi deldiğini söyleyebilirim ama kanıtlayamam 😅 sizde durumlar nasıl anneler?
Selin2 Seymacvk 31+3 olduk ve suan iceride boks yapıyor sanki bazen delecek sanıyorum neyse ki duruyo🥰😅
Sadeceduygu Seymacvk bende de öyle hatta burda azaldığını gördükçe sıkıntı bende zannedip doktora sordum hiç sesini çıkarma ne güzel işte dedi 😀
Sibelkarakaya @Seymacvk valla aynen canım 38+6 yım şuan bazen böyle kaburgalarımı kırıcak gibi oluyo 😅
Elfynsmr Seymacvk 38+2 den selam bizde aynı durumdayız hatta şuan kaburgamı deşiyor ayağıyla sağolsun canım yavrum😁 gece uykusuzluğunda 3. Gündeyiz bugün ekstra hareketli doğuma yakın azalıyo mu artıyo mu hareketler inş artıyodur da artık sağlıkla doğup alalım kucağımıza 😁
Seymacvk Elfynsmr Doğuma yakın dinlenirler sanıyordum ama içerde imzalarını bırakmadan çıkmaya niyetleri yok sanırım 😄