Toprakadasu Merhabalar yasak olduğu günler sancı vs durumumuz olursa veya doktora gitmemiz gerekirse cıkabiyo muyuz ? Bir yazıya vs ihtiyaç var mı
BerrusMom Toprakadasu benim bugün randevum var dı baya çıktık gittik eşimle elimde ultrason resmim var dı sıkıntı olursa doktorum beni ara demişti
DaisyMom Toprakadasu 182 yi arayin gerci baya uzun suruyor baglanmasi.Eger cok acilseniz polisi arayip onlar sizi ambulansta olanlara bagliyorlar diye biliyorum sonra ordaki kisilerle irtibata geciyorsunuz.
sonos Toprakadasu tabiki çıkabiliyoruz randevuya bile gidilebiliyor cumartesi açık olan klinikler var sağlık bu helede hamilelik yazıya gerek yok bence göbişimiz yeter 😊😊
Mihre Toprakadasu 1 saat önce geldim doktordan:) kasılmalarım vardı direkt gittik hiçbir yeri bilgilendirmeden. Polis çevirseydi göbeğimi göstermem kâfi olurdu:) hatta fırsattan istifade kahve alıp arabada gezinerek biraz keyif yaptık boş yollarda🙊
Kader_152199 Bayb dönüş yapiluyormu acaba onlarda hiç ilgilenmiyorki düşmüyor hat hep sıkıntı bu işler
Dilek-Can Toprakadasu hidrosefali hastasıyım belimden sıvı alındı ve cok baş ağrısı yapıyo 10 da esimle hastaneye gitmek zorunda kaldık birsey olmadı zaten hamileyim hastaneye gidiyoruz normal polis falanda yoktu yollarda
Meryem1316 15 gün önce yasakta acile gittik . Giderken hamileyim baş ağrısından gidiyoruz dedim birşey demediler . Dönüşte işlem yaptırdığımıza dair kağıt aldık hastaneden iki defa durdurdular gösterdik kağıdı cezasız eve geldik
Naaz Toprakadasu ben gittim dün 112yi aradım sancım var dedim aracımın plakasını aldılar polis çevirirse söyleyin ceza yazmazlar plakadan kontrol ediyorlar dedi.
Haticeyuce31 Toprakadasu sancin falan gelince mecbur gitmek zorundasın canim izne falan gerek yok Benm dun randevum vardi izin kağıdı çıkarmistik polisleride gorduk ama ne çevirme ne bisey rahat rahat gidip geldik yani bisey olmadi merak etme