Merhaba kizlar. 1 hafta once normal dogum yaptım. Doğumdan sonra idrarimi tutamaz oldum. Sizde de oldu mu ? Dikişlerim baya ödem toplamıştı hala tam olarak iyilesmedm . Büyük abdestimi tutabiliyorum ama.idrariami tutamıyorum. Başına gelen var, mi duzeliyor mu😔