Kızlar merhabalar karaciğer enzimlerim 20 li haftalarda yüksek çıkmıştı doktorum kullandığım vitaminden kaynaklo olduğunu söyleyip kesmişti o dönem değerlerim yükselmişti en son kontrole gittiğimde kaşıntın olursa haber ver dedi iki gündür el ve ayaklarım kaşınıyo ama yasak olduğu için biraz daha bekleyim dedim 34+2 haftalığım şuan bebeğin harekeleri normal ama yinede endişe ediyorum başına gelen varsa allah rızası için bişey yazsın bişey olur mu bebeğe