Kizlar bugun seker yuklemesi yaptirdim 100 mg ve sonuclarda ilk saatte 180 in altinda olmasi gerekirken 199 cikti ikinci saatte 155 in altinda olmasi gerekirkende 176 cikti.Cok moralim bozuldu.Cok fazla kiloda almadim aslinda .Endokroloji ve diyetisyene goxukucem ama sonuclar beni endiselendiriyor varmi gebelik sekeri cikan , saglikli dogum yapan , 😢?