Arkadaşlar bu ikinci post açışım lütfen bişeyler yazın ya çok üzülüyorum ben 27. Haftalık hamileyim Rabbim izin verirse bir kızım olacak bebeğim hareket ediyor ama çok az
maşallah 17 22 haftalık olanlar bebeğimiz çok hareketli diyorlar bu normal mi ilk gebeliğimde oğlum çok hareketliydi uyutmuyordu beni lütfen bir cvp verin