Mybabyizmir ben şimdiden hazırladım.cantayi ama içine yerlestirmedim henüz. Daha 3 gün once aniden yattım hastaneye çok şükür bir sorun yok ama her an bir ağrıyla gitmem gerekecek gibi hazırladım. Daha 26. Haftadayız.
Aslında dogum hastane çıkışı harici böyle anı kısa yatislar olabilir diye sadece kendime pijama, çamaşır, terlik gibi 2-3 gün idare edecek bir hazırlık yaptım. Aklınızda bulunsun kızlar