koala06 Rmys__ Valla benimde çok şişiyor midem beypazarının sade sodası çok iyi geliyor. Özür dileyerek söylüyorum (geyirttiği zaman rahatlıyorum)
Yineyenidenanne Rmys__ soda ve bağırsak düzenleyici probiyotik kullanabilirsin ben dr önerdiği ile baya rahatlamıştım