Minneee 38.haftaya yeni girdim üç gündür yürümek bile çok zor. Her adımda kasıklarımda acı hissediyorum ve paytak paytak yürüyorum. Bu normal mi? Aynı şeyleri yaşayan var mı?
Ugurbocegi9876 Minneee bende öyleyimm ama bebeiş artık gelsin diye hep ayakta hareketli olmaya çalışıyorum yinede gelmiyor artık gelsede rahatlasak
Haynayff Minneee bnm şimdiden başladı ozmana Allah nasip ederse insAllah hayırlısıyla, nasıl olurum bilmiyorum 😌29 haftaliigm
Minneee Ugurbocegi9876 Eskisi gibi rahat hareket edebilecek miyim diye sorup duruyorum kendime iyice psikolojim bozuldu 😢
Minneee Aksoytetik Aynen tarif ettiğin gibi bende ki ağrı da ama senin biraz erken mi başlamış. Allah yardımcın olsun inşallah.
Nurselokuyan Bende 38+4 pazartesi günü doğum inş ama şuan ne yatabılıyorum yatınca kalkamıyorum yürüyemiyorum 🤦♀️