Cuma günü 37+1’de haftalık kontrolümüze gittik. Doktorum 1 hafta önce 38. haftada çatı muayenesi yapacağını söylemişti. Şıkır şıkır süslenip muayene gittim. Çünkü rutin kontrol sonrası eksiklerimi tamamlayacaktım 😂 15:00’te içeriye alındım. Doktorum ultrason ile baktı. Gelişimi haftası ile uyumluydu. Sanırım 3 kilo doğuracaksın dedi. Ve rutin nst çekimi için doğumhaneye indim. Nstye bağlandıktan sonra müdahale için odaya başka hasta alacaklarını söyleyip beni kaldırdılar. Yan tarafa geçtim. Nst bağlandı ama cihaz kalp atışlarını net duyamıyordu. Hemşire hanım yaklaşık 15 dakika uğraştı. Bu esnada dürtüyor, karnımı sallıyordu. Bebeğim de haliyle hareketlenip kasılıyordu. Bu kadar uğraşın sonunda nstde sancım olduğunu, bana birşey hissedip hissetmediğini sordular. Hiçbir şey hissetmiyordum. Ama sancım 75leri görüyordu. Acil sezaryende olan doktoruma haber verildi. Ebenin muayene etmesini istemiş. Ebe hanım beni muayene etti. Kimse korkmasın ama benim canım oldukça yandı. Çok zorlandım hatta lütfen diye defalarca bağırdım. Elini çıkardığında kanamam vardı. Doktoruma haber verildi. 2 cm açıklık vardı. Doktorum ile görüştüm. İstersem normal doğum için bekleyeceğimizi istersem sezaryen günü vereceğini söyledi. O muayeneden sonra normal asla doğuramam dedim. O zaman gel ben de bir bakayım dedi. Tekrar korkarak uzandım sedyeye. Ve ebenin yaptığı muayeneden sonra çok acısız hızlı bir muayene geçirdim. Açıklık var ama bebeğin başı oldukça yukarıda, kanamanda başlamış. Seni ve bebeğini riske atmak istemiyorum. Çünkü normal doğum şu an sana uzak baya beklememiz gerekiyor dedi. Acil yatış verildi. Hemen hazırlandım. Ameliyathane boş olduğu İçin hemen aldılar. Çok ağladım. Çok aniydi. Erkendi. Eşim eşyaları almaya gitmişti. Silip hemen iğneyi yaptılar belimden. Asla hissedilmiyor. Sıcaklık ve uyuşukluk kısa sürede geliyor. Hissediyorsunuz ama acı yok. 😂 Doktorum geldi hemen başladılar. Problemsiz geçti herşey. Bebek çıktıktan sonra sağ omzumda ağrı ve vücudumda titreme başladı. Normal olduğu geçeceği söylendi. Kızım minicikti bu arada 😍 Diktiler beni ve doğum bitti. Ama o da ne titremem şiddetlendi. Donuyorum zannediyorum. İlaç kaynaklıymış. Tüm ameliyathaneyi ve kata çıkınca katı inlettim 😂 Tarifsiz birşey. Çok şiddetli bir titreme ve kendinizi kasıyorsunuz. Ne kadar süreceği belirsizdi. Tam 2,5 saat titredim. Ama size tavsiye bebek yanınıza gelir gelmez kucağınıza alın. Garip bir şekilde şak diye kesiliyor. Bebek kucaktan inince geri başlıyordu. Kıyafetleri olmadığı İçin bebeğim yanıma geç gelmişti. İlk yürüyüşten korkmayın. İnanınca hepsi çok kolay oluyor. Evet acıyor ağrıyor ama ameliyat oluyoruz normal. Omuz ağrısı İçin kafein almam gerekiyormuş. Bana ertesi gün şiddetli ağrı girince söylediler. Benden size tavsiye olsun bol kahve için. Neyse çok uzun oldu. Minişim sağlıklı, ben ayaklandım. Allah herkese hayırlı, sağlıklı ve kolay doğumlar nasip eylesin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 O titremelerde hem kendime hem bütün doğum yapacaklara ve yapanlara dua ettim.