Selinnar 7+3 haftalık hamileyim rüyamda eşime benzeyen mis kokulu bi erkek bebek gördüm ☺😍acaba hissediyo muyum daha önce böle tüya gören çıkan var mı🤔🤔💜
Zuve Selinnar bende cinsiyetini öğrenmeden önce doğum yaptığımı görmüştüm erkek bebek. Ama kiziskom olacak inşallah 🙂
ZeyooZ Selinnar ben de ruyamda gormustim hamileligimin ilk haftalarinda ayni esime benziodu ☺ Okadar tatliydi ki topac gibi bembeyaz tenli saci olmayan bi erkek bebis. Bi kac saat once erkek oldugunu ogrndik ☺
Esrasena Selinnar Rüyada erkek bebek görenin kızı olur diyorlar,bugun bende erkek bebek gördüm ve kızım olucak hayırlısıyla 😊
Ladess Bende yeni hamileyken doğuö yaptığımı görmüştüm ,erkek bebekti hem eşime hem bana benzeyen yüzü aklımda,12.haftada öğrendik oğlumuz olacak 🙏🙏
Mukaddes1 Bende 12+6 haftaligim 3 defadır rüyamda kız bebegimin olduğunu ve adınada şimal diyordu herkes ama daha cinayeti belli değil oructan sonra gerçeği ogrenirim
Ladess Selinnar inşallah tatlım ben hep işk çocugu erkek istedim,rabbim nasip etti ,inşllah senindedilediğin olur 🙏🙏
asoplavix Rüyamda sürekli kız bebek görürdüm. Ama erkek gibi hissediyordum baştan beri. Cinsiyeti erkek bebişimin
Faziletttt Bende bugün rüyamda gördüm doktor ultrasonla bakıyor erkek bebek hatta pipisini bile gösteriyor sünnetli oluyor 🙈🙈🙈
Snur94 Selinnar 🙋🏻♀️Ve erkek bebek bekliyorum bende ilk aylarda hep görüyordum aynı eşime benziyordu maviler içinde oluyordu hep ☺
ElcinEren Selinnar o sanırım senin içinden geçenle alakalı oluyor biraz😃 bende hep kızım olduğunu görürdüm, çünkü içimden kız geçiyordu. Ama oğlum olacak Allah nasip ederse 😍 sağlıklı olsunlar yeter ki😊🙏
Toprak12 Selinnar bende ilk haftalarımda bebeğimi erkek gördüm rüyamda ama kuzım olsacsk inşaallah 😍😊