Merhaba iyi akşamlar kızlar 22 haftalık hamileyim dayanılmaz kaşıntılarım ve akıntım var doktorum gynoflor fitil verdi 5 tanesini kullan sonra bakarız dedi kullandım geçmiyo kontrolüme 2 hafta daha var sizce bir iki tane kullansam mı bu fitili kullanan var mu sakıncalı mı