Rabbim tekrar yaşatmasın inşallah çok zor bende ilk bebeğimi kaybetmiştim acaba rahim ağzı kısalığı mı vardı yani servikal yetmezlik bi sebep söylemediler mi bi daha ki hamileliğinizde muhakkak serviks boyunuzu sürekli doktora ölçtürmenizi tavsşye ederim