gmzns Evet.. gelelim en sorunlu kısma 😃 6 haftalık hamileyim yolun başındayım ama şimdiden 1.5 kilo aldım hamilelik nedeniyle iştahımızda artıyor malum bu dönemi en az kiloyla nasıl geçirebiliriz? Tecrübesi olanlara ihtiyacımız var 👼🏻
Haticee0393 gmzns benim 8. Haftam 3 kilo almışım 🙄 ama tüp bebekle hamileyim ve kullandığım ilaçların yan etkileri hep şişkinlik ve kilo yapar yazıyor 🤭
Mervetekmn gmzns şeker ve tiroid etkili olabılır. yürüyüş yapmak çok önemli 30-45 dk arası ama doktorunla görüşüp tabıkı dedıklerını yapmak onemlı
Elnurr gmzns bol su diyorlar ama fazlasına da ödem yapar diyorlar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Bilmiyorum canım fikrim yok burada durup yorumları okuyayım en iyisi😇
Ozge1708 Haticee0393 Bende tüp bebekle hamileyim. 18+2 bende tedavi sırasında çok aldm. Sonra hamile kalınca mide bulantılarımdan kusmadan 2 3 kilo verdim 18 haftalık olduk. Daha almadm.
gmzns Mervetekmn ben zaten düzenli olarak spor yapan birisiyim yürüyüşlerimi eksik etmiyorum ama durum böyle şuan 56 kiloyum
gmzns Elnurr ben kilo alamıyodum önceden bu sene aniden 7 kilo aldım kendimş kötü hissediyorum ya spor yaptım veremedim yinede
L183 gmzns ne kadar kafaya takarsan o kadar alıyorsun ve sonrasında da kalıyor umursamazsan alsan da sonrasında hemen gidiyor
L183 gmzns hızlı alınan kilo hızlı bir şekilde geri veriliyor inanın üstüne birde emzirirseniz zaten ne oldugunu sizde anlamadan eskiden de zayıflarsınız 25 kg alıp 30 kg verdim 🤭
Mybabyizmir gmzns 2u.haftadayim 4 kilo aldım. 75 ile hamile kald bı ara 80 oldum memlekete aile yanına gidince sonra 75e düştüm en son sekerim çıktığı için bazı şeyleri yemeyi biraktim. Her gün düzenli yürüyüş yapmaya çalışıyorum şu an 78im