Ozgmmtl Sezeryanları kaçıncı haftada alıyolar.bilginiz varmı? 37 den sonra alırlarmı yoksa 39 a kadar beklerler mi? Özele gidiyorum. Mecburi sezeyan olucak.36 haftalıgım suan
Ozgmmtl Doktorumun ameliyat günleri perşembe. 37+5 ayın 17 sine denk geliyo. 38+5 24 üne denk geliyo daha konusmadık çatlıcam meraktan
Ozgmmtl 37+5 te alsın ya. Diğeri 39a gelcek.valla heyecan korku karıstı artık doğursam bi an önce diyorum🤗