Bende 27+1 deyim ama iki gundur 3 kez falan cok affederseniz hassas bolgeme tekme atti. Bi korkmadım degil normal midir acaba sizde yasadiniz mi haftalar ilerledikçe insan herseyden tedirgin oluyor. Birde sanki bugun hep asagida oralardan hareket ediyor. Bu sekilde yaşayan varsa paylasabilir mi