Ece1985 Merhabalar , kocamın morfolojisi 3% birde sperm de mikroplar var sürekli antibyotik içiyor… aşılama veya tüp bebek yapamıyoruz bu mikroplar yüzünden.? Nasıl düzelme olabilir