Benim doktorum hep normal önerdi ancak ben psikolojik olarak kaldırabileceğimi düşünmüyorum. Daha önce 4 olumsuz sonuçlanan gebelikler yaşadım, doktorum da sağolsun ne kadar normal Doğumdan yana olsa da senin yaşadıkların zor o yüzden ne istersen o olacak dedi be inşallah 9 gün sonra sezeryan olacağım