Beker tansiyon yükselince plasenta bebekten aniden ayrılıyor ve yoğun bir iç kanama ile bebek içeride boğuluyor . Annenin ölümüne kadar gidiyor bu durum. Çünkü iç kanamadan haberinz olmuyor. Doktorun bana söyledikleri bunlar. Burada bir bayan da başından geçenleri aynen böyle anlatmıştı. Tansiyonu 15 e yükselmişti. Tansiyon yükselmesi olmadığı sürece bir ifade teşkil etmez. Bana alet aldırdı evde ölçüm yapıyorum ve tansiyonun 14 filan olunca direk hastaneye gel ve beni ara dedi. çok dikkat ediyorum şimdilik hep 11 tansiyonm. Bence siz doktorunuzu yanlış anlamışsınız😊 arama motoruna da preeklampsi yazarsanız riskleri görürsnz.