Neslibt72 merhabalar ovulasyon takibine başladım . Sizde durumlar nedir? Heyecan ve merakla bekliyorum ilk defa yaptığım için
Neslibt72 Dbs evett her gün aynı saatte yapıyorum sadece bu akşam acaba akşam nasıl oluyor diye iki tane yaptım sadece meraktan 😂
Neslibt72 Sedaaaq sabah 11de yapmıştım ikinci idrarla. İkini akşam ki zaten geçersiz meraktan yapıldı ☺️