Marvegas1 Hamilelikde saçınız gurlestimi kullandiginiz haplardan fln mi bunu bu ara çok duyuyorum ama ben de aksine azalıyor 🤔
Deletedmom79 Marvegas1 benim çok aşırı dökülüyor ve bende öyle duyduğumu için saçımı kesmiştim daha 1 aylıkken 6 aylık olduk hala uzamadı :(
istanbul3434 Marvegas1 25. Haftaya kadar oluk oluk dokuldu. Simdi de asiri gurlesti, zaten kivircik ve gur sacli oldugum icin bi de ekstra gurlesince simdi sacimi asla toplayamiyorum hemen bas donmesi ve bas agrisi yapiyor🙄
kubusssss17 Marvegas1 normalde asla uzamayan ve dökülen saçlarım hamilelikte hiç dökülmemeye ve çok uzamaya başladı çok mutluyum bu durumdan hormonlardan olduğunu duymuştum ama doğumdan sonra çok dökülecek diyorlar bana bende ondan korkuyorum
Mgersn Benim hayatımda ilk defa bu kadar hızlı ve cok uzadı saçlarım, benim de cok dökülüyordu saçımı açamıyodum bile evde kansızlıktan dolayıymış doktor serumla demir takviyesi yaptı saçlarım günde belki birkaç tel falan dökülüyor.
Marvegas1 Mgersn kansızlık bende çok fazla demir b 12 eksikliğimde çok ama doktir hiç şunu kullan demiyor
Mgersn Marvegas1 bende hiç bir ilaç kullanmadım sadece kan ilacı ve folikasit kullandım vitamin değerlerim iyi diye ekstra bi ilaç vermedi daha sonra halsizlik çarpıntı hızlı yorulma saç dökülmesi birsürü şikayetm vardı dahiliyeye göründüm demir ilacı işe yaramamış kan değerlerin cok düşük dedi serum takviyesi yaptırdı hemen Allah ondan razı olsun bütün şikayetlerim kesildi serumdan sonra kendime geldim ve kan ilacı kullanmıyorum değerlerim iyi isterseniz sizde bi dahiliyeye görünün o daha iyi anlıyor.
Cemrreedemirci Demir ilacı ben de kullanmıyorum açıkçası pekmezle idare ediyorum. Ama vinalac ve magnezyum alıyorum. Saçlarım başlarda çok döküldü sonra bakıma başladım kestirdim şimdi 28+1deyiz nerdeyse hiç dökülmüyor ve sağlıklı.