Reyyhan o zaman sorun olmaz zaten dışarı çıkmak devlet izniyle oluyor 10 günden sonra. Ben de eşimle bir araya geldim mesela, diğer evime göndermiştim onu. Ama o da pozitif oldu yine de. Ben iyileştim o yanıma geldi bir daha sorun olmadı ikimizde zaten karantina geçirdik ve iyileştik.