Esmanur_97 günaydın. Nst de sancınız çıktı mı acaba ?
29.1 haftalığım gün gece acile gittim bebeğim kasılıp sancı veriyor bana sürekli dün gün boyunca böyle yaptı gece yarısı daha da artınca gittim. Ebe baktı nst de sancım çıkmadı ama anlattıklarımdan yola çıkarak erken doğum belirtisi dedi. Pazartesi doktora görün dedi. Endişeliyim