senakhrmn Fatma_0 Bende almıştım BİM den,henüz kullanmadım ama dokusunu falan beğendim. Arkadaşlarım hep kullanmışlar onların tavsiyesi üzere aldım. İnşallah memnun kalırım,fiyatıda uygundu.
beyza-guven bende gecennsefer geldigi zaman almıştım ama begenmedim yani ortası cok şiş cocugu koysan nasıl durcak diger babynestller gibi değil yani k yuzden e bebekten bidaha aldım onundaha cok begendim
maviscik77 Ben kendim yaptım kızlar nasıl olmuş 
maviscik77 Yagmurr34 fiyatlarını bilmiyorum ama onlar artık seri üretim gibi olduğu için uygun sayfalarda vardır kumaşları çoğu naylon ama ben kendime yaptığım için iyisini aldım
maviscik77 Yıldızlı kumaş 1.20 almıştım gri de 1.20 ama ortak kullandık onu eltimle o yüzden gri fazla gelebilir