Bitter93 Kızlar beşik sipariş ettiğimde içinde bir yorgan geldi ama pek beğenmedim kv de yün yorgan yaptı hem büyük hem de çok ağır. Sizler nereden aldınız bebiş yorganlarını tavsiye ettiğiniz bir marka var mı birde malzemesi ne olmalı sizce
Buket16 Bitter93 evim kaloriferli ve ara kat sıcak oluyor o yüzden kalın almak yerine ben uyku seti tercih ettim pierre cardin aldim ve özdilekten kalın battaniye aldım ne olur ne olmaz diye
Serrax Bitter93 kızımınki de yündü ama hafifti. Bence yün olmalı elyaf hem aşırı hafif hem de sıcak tutmaz yani ne kadar kaloriferli ve sıcak da olsa gece petekler sönüyor ve ortam serinliyor. İçini çok yün doldurmasın gevşek yapsın bizimki o şekildeydi tam bebek yorganı gibi
pitircik2021 Bitter93 canım bebek en azından ilk 6 ay yorgan kullanılması önerilmiyor. Battaniye kullanmayı düşünüyorum ben çok gerekli olmadıkça 6aya kadar kullanmam zaten yattığı oda oda sıcaklığında olur gerek yok yorgana alma bence şimdiden
Bitter93 Buket16 benim de evim sıcak oluyor ama gelen yorgan tam beşiğin içi ne göre ve aşırı ince 60×120 beşik yorganda 60 altında çocuk olunca bi kaç ay sonra yanlarda açık kalır mı ince olur mu diye düşündüm
Buket16 Bitter93 bebek büyütmekte tecrübem yok ama o kadar açıcaklarını düşünmüyorum en fazla seneye kışa yenilemek gerekir
Ecem1818 Bebeklerin çoğu örtünmez hele 1 yaşından sonra yorgan Asla istemezler çevremde nekadar bebek varsa hepsi öyle mecbur şu uyku tulumlarına kaldık
MinikKoala Bitter93 bebekler zaten yogan kullanmıyor canım sizde kızamıyorsunuz örtmeye bnce kalın bir battaniye iş görür.. bizimki 7 8 aya gelince beşikten attı aşagı kendisini sonrada beşiğe sığmaz oldu 1 buçuk yaşında normal yataga geçti şimdi kullanılan inşallah yorgan ama yine üstünü örtmüyor 🤣