Sevgili Anneler🥰 sizde veya kocanızda stafilokok bakteri sperm de varmıydı ? Olduysa da nasıl geçirdiniz? Bir kitabı kapatıyoruz diğeri açılıyor boylelikle ne aşılama yapabiliriz nede tüp bebek.. aşırı endişeliyim ve kızgınım… üstelik regl im de geçikiyor sürekli?