Kızlar 40+1deydik bugün. Akşam saat 6 dan beri falan bebek kendini kasıp taş gibi oluyor. Ağrı sızı hissetmediğim için saymadım dk olarak. Bir ara çok belim ağırdı duşa girdim bel ağrım geçti. Kasılmalar da geçti gibi oldu yine başladı. Bu sefer saydım suan 5 dk da bir kasılma oluyor ama benim canım yanmıyor, ağrı hissetmiyorum sadece bebek kendini kasıyor o rahatsiz ediyor. Bir de 3 kez wc ye
gittim büyük abdeste ama abdestim yokmuş. Sizce hastaneye gitmeli miyim daha siddetlenmesini mi beklemeliyim? Gece gece gitmek istemiyorum hani doğum bu kadar kolay olamaz ağrısız sızısız kim doğum yapmış diyorum kendi kendime ama aklıma da takılıyor