Iyi aksamlar. Bu gun 2ci ftilmi kullaniyorum. Yana donerken ic camasirim islandi sandim. Bakdim bacak aramda islaklik var ama nem gibi. Fitil girmedi cikdi sandim bacaklarimi sikca kapatdim 1 saat fln bekledim. Fitil kullanirken gunluk ped ve pecete koyuyorumki camasirim yerim kirlenmesin. Kalkdim tualete gitdim peceteye akmis fitil ama pecete islanmis tamamen. Su ola bilirmi? Ondan baskada bisey yok. Azar azar suyum gele bilirmi?? Bu zamana kadar hic boyle bisey yasamadim 2 ay bundan oncede fitil kullanirdim ama boyle bisey ilk defe basima geliyor. Bilgisi olanlar lutfen bakin. Bu gun baya sanci cekmisdim belim karnim falan. Bide ishal olmusdum serim falan takdirdim(dr onerdi) nane limon fln icdim gecib gitdi ishalim.