Filizim6161 bebeğim ikiz değil ama evet bende de oluyordu oturduğum yerde birden çarpıntı oluyordu nerdeyse kalbimin atışlarını duyuyorduk ben ve eşim göğüs kafesim ağrıyordu ciddi nefes darlığı da oluyordu bazen de o sırada kollarım düşüyordu kolumu kaldıramıyordum uyuşuyordu hani o an ev yansa yerimden kalkamam o derece 😐 velhasıl doktora sordum b12 Demir eksik bana ilaç vermişti kusuyorum diye bırakmıştım ilacı bıraktığım için öyle olduğumu söyledi 🤷🏻♀️ Bu durum biraz daha devam etti 35 haftalık gebeyim son bir aydır çok şükür daha olmadı 🙏🏻 Korkma aklına kötü şeyler getirme inşallah önemli bir şey değildir rabbim şifa versin 🤲🏻♥️