30 haftalık hamileyim.. koronayı atlattım ama ilk öğrendiğimdeki psikoloji çok kötüydü. Daha sonra kendimi toparlayıp bebeğim için moralimi düzgün tutmam gerektiği aklıma geldi.. ilaç kullanamadığım için beslenmemle atlatacağım bariz belliydi.. o yüzden vitaminli yiyecekler bol yoğurt, süt, meyve, ıhlamur, bal, sarımsak tükettim. Tat ve koku kaybıyla atlattım.. zaten doktorumla görüştüğümde gebe olanların genelde bu şekilde atlattığını söyledi.. sizde sakın korkmayıp beslenmenize dikkat edin.. moral motivassyon çok önemli. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏