Gamzeaksyyy Merhabalar uzun zamandan beri kabizlik cekiyordum 1 haftadir daha kotuyum bulanti karin agrisi dahiliye bolumune randevu aldim cumaya kadar bana onerebilceginiz birsey varmi bu durumu yasayip kullandiginiz birsey
Ebruuuylmz Gamzeaksyyy ayy ben çok kötüyüm vitamin hapı kullanıyorsan demir hapı çok etkiliyor sabahları aç karnına ılik su iç kuru kaysı ile akşam yatarkrn de 2 bardak kadar iç ekmek çok yeme zaten bebeğe bir faydası yokmuş ekmeğin biraz rahatlatıyor canım geçmiş olsun
SofiB Gamzeaksyyy dahiliye yerine kendi doktorunuza ulaşma imkanınız varsa sorun kullandığınız demir ilacından olabilir ve uzun zaman olmuş beklemeyin derim
YasminArya Gamzeaksyyy 2-3 tane olgunlaşmış armut ye direk isal yapıyo bende çok sıkıntı çekmiştim olgunlaşmış armut kurtardı
Gamzeaksyyy Ebruuuylmz vitamin ilaclarida kullanmiyorum ama neden boyle tikaniklik yasiyorum anlam veremedim
Dilekprkts Bende de var kabızlık sorunu doktor ilaç verdi ama ben bebeğe zararı olurmu düşüncesiyle kullanmadım gün aşırı bir kaşık saf zeytinyağ içiyorum düzeldi şükür. Kanama bile oluyordu şuan iyiyim