ArzuOrhanYldrm Kızlar baştan önlemek istiyorum 16 haftalık hamileyim . Bana bebek yagı kullan diyorlar kullanıyorum aslında ama bildiğini başka birsey varmı , Gerçi çatlak falan yok henüz fakat baştan önleyelim ne var ne yok 😘
Esraumit ArzuOrhanYldrm catlaklar başlamadı dimi? Göbek ne durumda şişti mi? Mustela kullanabilirsn suan bebe yağı ilerde mustela
Tuba704 ArzuOrhanYldrm bende bu haftalards başladım tabiki başlamadan önlem almak en mantıklısı biz önlem alalımda zaten çatlayacağı varsa her şekilde çatlıyor bende çok araştırdım gündüzleri bebek yağı kullanıyorum geceleri yatarkende lıerac verdi doktorum onu kullanıyorum duştan çıktıktan sonra da bütğn vücuda komple bebek yağı hemen emiyor 😉
Deletedmom67 ArzuOrhanYldrm cnm olcağı varsa oluyor o kadar bakım krem bebe yağ sürdüm banamısın demedi 24.haftada başladı 😂😪
matruskaa ArzuOrhanYldrm ben ilk öğrendiğimden beri bebe yağı sürüyorum 39a giricem önceden bacaklarım çok çatlamasına rağmen hala çatlamadım umarım çatlamam 🙏😀 sürekli sürdüm ama kuru bırakmadım su çok içtim bide etkisi var mı bilmiyorum ama arkadaşımın annesi güzellik uzmanı zaten doğumda çatlanıyor ebeler bastırdığı sırada dedi 🙄
ArzuOrhanYldrm Esraumit aslında çok karnımda yok benım . Çatlaklar başlamadı henüz inşallahta başlamaz ya 😅
ArzuOrhanYldrm Deletedmom67 eyvah eyvahh gerçekten öyleymiş ya bazı insanların hiç birşey kullanmadıgı halde çatlamıyormuş , bazılarında ne kullanırsa kullansın çatlıyormuş 😂😅🧐
Deletedmom67 ArzuOrhanYldrm arkadasımın doğuma kadar bir şeyi yoktu kız bir doğumdan cıktı harita olmuş cildi 😊😂😂
Pelinoerlik Milkandhoney Şu an çok ğzüldüm çok erkenden başlamış umarım bende de olmaz kendimden çok korkuyorum
Hamdos ArzuOrhanYldrm hicbirsey yapamazsin ne kadar yag kullanirsan kullan ne kadar krem kullanirsan kullan fayda etmicek eger vucut tipin catlamaya meyilliyse cunku vucuda bagli maleseff
Hnfth ArzuOrhanYldrm bende krem kullandım ama galiba genetik dedikleri gerçek 😱😏😏 30.haftama kadar çizik yoktu şimdi göbüşümün altından başladı göbek deliğime kadar yavaş yavaşda kızarmaya başladı 😏🙄🙄😪😪
Gk-love ArzuOrhanYldrm bende bebe yağı kullanıyorum ama sivilce gibi kızarık oldu ara verdim 😀😀 su çiçeği çıkarıyorum sandım😀
asoplavix Benim göğsümde simetrik gibi iki tarafta ikişer adet çatlak oldu 😒 16. Haftamda. Ama kilo almadım hiç karnım da şuan hiç 18 haftalık değil gibi. İnternetten Badger Belly Butter çatlak öncesi kremden sipariş ettim öneri üstüne
Milkandhoney Pelinoerlik olacağı varsa oluyor canım.vucutla da alakalı😊 bir sürü tedavisi var ben doğumdan sonra lazer yaptırıcam 😊
Tugbaumit ArzuOrhanYldrm hamileliğimin başında başladım desem inanırmısın 😂 Çaltıcam korkusuna ama korkunun ecele faydası yokmuş çatlayacağın varsa çatlıyormussun yani ben çok dikkat etmeme rağmen yinede çatladım😂