Tugce1803 Sedef58 Daha dur bismillah🤭Haftan küçük 5.aydan sonra çıkmaya başlar.Ki bu iç karın yapısıyla alakalı, iç karnın genişse geç çıkar
Beyzaaydin Sedef58 bende aynıyım 15. Haftaya yaklaştım ama bişey yok kilo kaybıda yaşadığım için belki bu süreçte etkilemiş olabilir
Haticeyuce31 Sedef58 istesende bisey yapamazsın canim maalesef cunku senle bi alakası yok ic karnin genisse 6.7. Ayda bile zor belli olabilir nerdeyse ama ic karnin küçükse erken cikiyor göbeğin benim mesela ic kwrnim genismis oğlumda 6. Ayda gibegim çıkmaya başlamıştı simdi 2. Ye gebeyim 10 haftaligim yok tabi göbek falan buda oyle 6. Ayda falan mi çıkar bilemiyorum 🤷♀️
Hasrt1 Haticeyuce31 valla ben 8 aylık hamileyim görsen 3 aylık gösteriyor bebekler sağlıklı olsun gözükmezse olur
Aysn6767 Sedef58 bismillah daha bacım 😅 bu biraz vücut yapısıylada alakalı tabi ama benim 6.aydan sonra belli olmaya başladı acele etme
Aysun1983 Sedef58 bende 14+4 düm bende çok az var iç karın genişliği ile alakalı bu herkesin ki farklı olur
Aylayla Sedef58 14 haftalıkken göbek çıkmaz zaten genelde 23. Haftada başlıyor göbüş çıkmaya acele etme nede olsa çıkıcak sonra ay yatamıyorum nefes alamıyorum demeye başlıyor insan
DenizGzm Sedef58 kuzum çok normal sana 3 aylık göbek fotomu atabilirim istersen anca 25. Hafta da çıkmaya başladı benim :))
hazal2131ds O zaman benim bu göbek hiç normal değil ya, herkes çıkmaz bu zamanda zaten demiş. Yada iç karnım mı yok yani karnım önden gidiyor benim.
imerveg hazal2131ds benim de senin gibi ic karnim fazla kucuk sanirim cunku 12. Haftada kendini belli etmeye baslamisti suan 23+4üm 8 aylik gibi gobegim var 😂
hazal2131ds imerveg ohh maşallah sağlıkla büyüsün. Yani belim ince normalde 52 kiloyum 55 oldum 56 yolundayım 13+3 te. Bana anormal gelmiyordu ama şimdi okuyunca tırstım.
imerveg hazal2131ds senin bebişte saglikli buyusun ins 🥰 karin buyuk kucuk falan hiiic onemli seyler degil bebisler saglikli olsun da 🥰 sanslisin zayif hamile kalan anneler hareketleri daha cabuk hissediyormuş ben de 16 da hissetmiştim ilk harika duygular🌸
Baobap Sedef58 bu haftalarda karnım var diyen yalan söyler😄 bebek daha minicik ne karnı? Gaz şişkinliğini bebek sanıyorlar. Kimseye bakmayın siz. Canınızı sıktığınıza değmez.