Ben hamile olmayı beklediğim aylarda her belirtiyi yaşadım bir ay göğüslerim hassaslaştı bir ay adetim gecikti ama hamile öğrendiğimi anladığımda hiç bir belirti yoktu 😀hiç ummadığınız önemsemeyip düşünmediğiniz zaman oluyor hiç belli olmuyor ama inşallah vardır sizde allah gönlünüze göre versin inşallah