Pko hastalığının yok denecek seviyeye indirmenin etkilerinden sıfır etkilenmenin tek yolu zayıflamak, öncelikle zayıflamak için profesyonel yardım almalısınbende pko var 20 yaşında 75 kilolara kadar birden çıktım boyum 165 çok kötü bi hal aldı en sonunda sorunumun ne olduğunu sağlık ocağının yönlendirmesiyle hastanede öğrendim meğerse benim sıkıntım tıbbın bile kesin bulamadığı hangisinin hangisini tetiklediği belli olmayan pko ve insülin direnci bağlantısıymış, ENDOKRİNOLOJİ bölümüne gidip benim pko rahatsızlığım var kilom fazla dediğinde sana gerekli yönlendirmeler testler yapılır o bölüme direkt randevu alamıyorsun dahiliye randevu alıp bir takım kan tahlillerinden sonra oraya yonlendirilirsin benim Bikac ay süren hastane faslından tedaviden sonra 22 yasından beri 55 kiloyum bendeki sorun insülin diremciymiş ve onu şeker tedavisiyle yendim tek sorunumda kiloydu o çözüldü pko yok gibi herseyim düzeldi bebeğim bile tedavisiz oldu :) pkoya güvenip korunmayınca :)