Arkadaşlar merhaba,tüp bebek tedavisine başladık.Aslında herşey iyi.Hatta bir kimyasal bir normal gebelik oldu kalp atışı durdu aldılar.Beklemek istemedik.Yaş 36 oldu:)Amh 2,18.Eşimde de sorun yok.Erzurum’a gitmeye başladım.Sizce tutma ihtimali nedir?Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?