Merhaba sevgili anneler. D vitamini ne kullanıyorsunuz? Ben solgarın magnezyumlu olanını kullanıyorum ama sizlerinde fikrini almak istedim. Çok yeterli gibi gelmiyor bana. Bir de bu süreçte (covid) D vitamini önemi vurgulanıyor hep. Şimdiden teşekkür ederim 😊😊