Eşimin iş yerinde birçok kişide covid çıkmış eşim maske ve eldivenle çalışıyor ama artık korkuyorum eşimin tüm sülalesi covid . Hangi arkadaşım arasa covid kimisi gerçekten evden çıkmıyordu kimisi de geziyordu . Bazıları da var sırf haftasını yasak diye annesine gidiyor yok kardeşlerinde cümbür cemaat kalıyor biz sanki ailesiz kimsesiziz evden çıkmıyoruz aylardır hatta marttan beri evimize kimse girmiyor. Bizde evde sıkılıyoruz ama eşim işe gidiyor riskli diye çıkmıyoruz . Riskli gebeyim ona rağmen elim işteyse tek başımayım😟ne zaman bitecek ne zaman kurtulacağız doğumda doğum sonrasında yanımda sadece eşim olacak bebek nasıl tutulur onu bilmiyoruz bu covid yüzünden neler görüp yaşayacağız 🤷🏻♀️😟