Nadiriye-emre ya abartmaya gerek olmadan herseyden yenebılır yanı doktorum öyle soylemıstı bana hasta degılsın hamılesın sonuçta dedı ve bence doğru abartmadan ye ben yiyorum com şükür sıkıntı yok geçen yine biri bu posttan açmıştı herkes yorumlarda ye yazmıstı yeme dıyeni okumamıştım etsiz olması daha garanti tabıkı