Adabahar benim doktorum da 42’ye kadar bekleyecek gozetim altinda . Doktorlar ugrasmak istemedikleri icin suni sanciya basvuruyorlar hemen , normalde 42. Haftadan sonra miyat asımı oluyor . Doktorum bu haftayi bekleyecek daha sonra 2 gunde bir hastaneye gelmemi soyledi , 42. Haftadan sonra suni sanciya basvuracak 🙂