Leylayunus Kızlar neler hissediyosunuz son günlerimiz inşaAllah sağlıkla kucağımıza alalım benim 2.5 ve 1.5 yaşında iki bebeğim daha var bakalım maraton nasıl devam edicek dualarınızı bekliyorum 🤲🏻
Baharata Leylayunus benimde 37 gün kaldı canım ilk bebeğim Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ysmnncyln Leylayunus benim de Ocak da inşallah doğum benim de 3 yaşında kızım var zaman yaklaştıkça hem çok heyecanlanıyorum hem de çok korkuyorum nasıl olacak iki çocukla diye ama hepsine rağmen bu duyguyu tattıran Allah’a çok şükür🤲🏻🤲🏻🥰
Leylayunus Ysmnncyln hiç korkmayın ben şimdi iyiki ardarda doğurmuşum diyorum bana da çok nasıl yapıcaksın başedemezsin dediler ama dedikleti gibi olmadı
asra42 @Leylayunus benimde son 39 cok şükür 🥰2 yaşında kızım var nasil olacak ne olacak heycanla bekliyorum 😄🥰
sdkince Leylayunus benimde son 32 Ocak başı doğumum görünüyor ama çok gerginim nasıl olcak nasıl doğursam birde pandemiden dolayı insan korkuyor.
Leylayunus sdkince Allahın izniyle zamanı geldimi nasıl oluyo insan anlamıyo benim ğçüncü olmasına rağmen aynı tedirginlik var ve yanımda eşimden başka yardım edebilecek kğmse de yok
sdkince Leylayunus benim ilk bebeğim onun heyacanı ayrı daha eksiklerimi tam halledemedik oda var Allah sağ Salim doğurmayı nasip etsin hepimize.