Dodo_20 29+2 yim. Kızımız olucak inşAllah 🙏 Ama bebeğim çok nadir hareket ediyor ve çok anlık oluyor. Korkmalı mıyım sizce 😔
MihricanA Dodo_20 Hareket etmesi önemli canım bazi bebekler tam tersi daha durgun olabiliyorlar bazıları da hic yerinde durmuyor
busbus35 Benm bebek gündüz pek onynamazdk hep uyurdu akşam durmazdi belki uyuyordur solunuza yatin ve çikolata yiyin 🙏 ❤️